LE SHQNJML
Le'Owner!

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies
Well, hello strangers! Welcome to my world!


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Qiqin
Others:   


Future? Hemm. Good luck then.

Future? Yes future. Sekarang mesti batch 95' tengah pening memikirkan future masing-2. Aku pon. Sad me is sad. Hem. Aku tak kesah sangat sebenarnya. Sebab rezeki masing-2. Lagipun kita hanya mampu merancang dan yang menentukannya adalah Allah SWT. Dan Allah jugak perancang yang terbaik. So terimalah seadanya. Maybe ade hikmah korang tak dapat ape yang korang nak. And maybe jugak apa yang korang rancang tu bukan yang terbaik untuk korang. Just be patient.

"Although they plan, Allah also plans. And Allah is the BEST of planners- Surah Al Anfal: 30"

So apa yang sedih sangat bagi aku sekarang bila berjauhan dengan membe-2. Eh korang ingat senang ke nak dapat kawan sejati?! Susah tau tak! Sekarang semua pakat tikam belakang. Kenapa mesti nak tikam belakang? Kenapa tak bunuh je terus?! Kenapa? :'( Inilah persoalannya sekarang. Aku pon tengah cuba untuk jadi seorang kawan yang baik. Insya-Allah. Tapi kalau aku ade buat salah. Tegur lah k? Aku pon tak sempurna macam orang lain. Hemm. So sekarang apa yang kita perlu buat adalah berdoa. Doa itu kan senjata orang mukmin. Keep praying k. Allah is the best listener. Don't worry! Rezeki ade dimana-2. Kita perlu berusaha dan terus berusaha. Fight for our future! 

" Stop complaining! Look at all the blessing you have. Say Alhamdulillah"

So kehadapan rakan-2 ku yang amat disayangi oleh saya tu tolong jaga diri kamu sekalian bebaik ye? Nanti jangan lah sombong. Tapi kalau aku yang sombong, tegur-2 lah. Biasa lah manusia memang mudah lupa. So good luck! Hmm kbye. Assalamualaikum.


p/s : Oh Allah, if today I lose my hope, please tell me that Your plans are better than my dreams.